• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

اعزام کاروان زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) از مجتمع تولیدی صنعتی دوده فام

اعزام کاروان زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) از مجتمع تولیدی صنعتی دوده فام

اعزام کاروان زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) از مجتمع تولیدی صنعتی دوده فام

اعزام کاروان زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره)

از مجتمع تولیدی صنعتی دوده فام

 

کاروان زیارتی بسیجیان برای شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) از مجتمع صنعتی دوده فام عازم مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی صدف؛ جمعی از بسیجیان شرکت صنعتی دوده فام در معیت بسیجیان حوزه انصار الحسین علیه‌السلام به سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه اعزام شدند.

 

این اردوی سه‌روزه که با همکاری بسیجیان شرکت صنعتی دوده فام و حوزه مقاومت بسیج انصارالحسین شهرستان دزفول انجام گرفت از تاریخ 13 تیرماه سال جاری آغاز شد. همچنین این کاروان از مجتمع تولیدی صنعتی دوده فام به سمت مرقد مطهر رهسپار شدند.

 

مقام معظم رهبری در مراسم سی و چهارمین رحلت امام رضوان‌الله تعالی که امروز یکشنبه با حضور آحاد مردم و مسئولین لشکری و کشوری، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی در حرم مطهر امام (ره) برگزار شد، در بیانات خود فرمودند: امام خمینی (ره) در دانش‌های دینی سرآمد است؛ در فقه فلسفه و عرفان نظری سرآمد است؛ امام در ایمان و تقوا و رفتارهای پرهیزکارانه سرآمد است؛ امام (ره) در استحکام شخصیتی خود و اراده و قیام برای خدا و سیاست ورزی الهی و ایجاد تحول در نظام بشری سرآمد است؛ این خصوصیات در هیچ‌کدام از سرآمدان تاریخ ما جمع نشده است اما در امام (ره) جمع است.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود در جمع آحاد مردم حاضر در مرقد مطهر امام خمینی بیان داشتند: مشکلات معیشتی و تورم داریم. این مشکلات وجود دارد دشمن سعی می‌کند این مشکلات را که همگی قابل‌رفع هستند و ان شاء الله به توفیق الهی رفع خواهد شد ابزاری برای خاموش کردن نور امید در دل جوانان قرار دهد در حالی که این مشکلات رفع شدنی است. مشکلات نباید امید را تضعیف کند.

 

شایان ذکر است شرکت صنعتی دوده فام، پشتیبانی و حمایت مالی کاروان زائران مرقد امام خمینی (ره) حوزه مقاومت بسیج انصارالحسین شهرستان دزفول را برعهده داشت.

 

 

 

 

 

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com